در محیط کارتان ممکن است به راحتی چیزی از دهانتان بپرد – مخصوصا اگر استرس دارید یا سرتان خیلی شلوغ است. اوقات بسیاری وجود دارد که آرزو میکنید ای کاش چنین حرفی را نمیزدم. شاید قصد داشتید بازخورد سازندهای ارائه دهید اما در عوض خیلی منتقدانه یا بیادبانه برخورد کردهاید، یا شاید با همکارتان توافق نظر نداشتهاید، اما به جای اینکه اول گوش کنید، بلافاصله به میان پریدهاید.
به هیچ وجه نیازی نیست تا آنچه را که قصد گفتنش را دارید پنهان کنید، اما همیشه راهی مودبانه، صادقانه، و موثر برای انجام این کار وجود دارد. همچنین عبارات مشخصی هست که باید واضح و روشن آنها را بیان کنید. برای یافتن این موارد به اینفوگرافی “۱۲ چیزی که هیچگاه نباید در محیط کار بازگو کنید” توجه کنید. با اسکیل ما همراه باشید.
منبع: www.entrepreneur.com