چند ویژگی یک نرم افزار CRM قدرتمند چیست؟
Loading
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: چند ویژگی یک نرم افزار CRM قدرتمند چیست؟

  1. #1
    كاربر عادي Array
    تاریخ عضویت
    Wednesday 25 January 2017
    نوشته ها
    285
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    پیش فرض چند ویژگی یک نرم افزار CRM قدرتمند چیست؟




    چه ویژگی در مورد یک راه حل نرم افزار CRM قدرتمند بسیار جذاب می باشد؟ همانطور که می دانید، موارد بسیاری وجود دارد.
    نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) علاوه بر اینکه برای پیگیری کارایی تیم و جمع آوری داده های مفید کسب و کار طراحی شده است، از تصمیم گیری های هوشمند تر کسب و کار پشتیبانی کرده و تلاش های روزانه تیم شما را به حداکثر می رساند.
    ۱۰ ویژگی نرم افزار CRM قدرتمند:



    • ساده سازی و خودکار کردن وظایف اجرایی وقت گیر:
      بدون یک سیستم یکپارچه مانند پارس ویتایگر، مرتبط کردن آیتم هایی مانند قرارداد ها، تلاش های بازاریابی، حسابداری و قرار ملاقات ها بسیار وقت گیر می باشند.
    • توجه به مخاطب در نرم افزار CRM قدرتمند :
      پیگیری تمام مشتریان بصورت انفرادی کار بسیار وقت گیری می باشد. نرم افزار CRMM پارس ویتایگر به شما این امکان را می دهد تا مخاطبین خود را تقسیم بندی کرده و روش های موثرتری را برای هدف قرار دادن مشتری ایده آل خود در نظر بگیرید.
    • به روز رسانی اطلاعات اعضای تیم در نرم افزار CRM قدرتمند :
      با در جریان گذاشتن تیم خود، همواره آنها را تقویت کنید؛ نرم افزار ویتایگر برای آنها امکان دسترسی فوری به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می کند. ارتباطات کلی با مزایایی مانند تقویم های تیم، فعالیت ها و لیست های به اشتراک گذاشته شده ارتقاء می یابد. بدون تجربه کردن حتی یک مورد می توانید از قابلیت های جلسات روزانه کارمندان بهره ببرید.
    • مدیریت زمان:
      هشدارها و اطلاعیه های یادآوری، دارایی های ضرروی می باشند و باعث شناسایی سریع و ثبت نقاط ضعف خدمات مشتری و تلاش های فروش می شوند. منتظر نمانید تا به دلیل کشف آنچه مخالف با تلاش های شما می باشد، مشتری را از دست دهید. داشتن یک راه سریع و آسان برای مشاهده داده ها در روند پیشرفت روزانه به شما کمک می کند تا کنترل کیفی را تا حد زیادی به سرعت انجام دهید.
    • مهارت در ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSP ):
      پکیج حرفه ای نرم افزار CRMM پارس ویتایگر برای کسب و کار شما پاداشی به ارمغان آورده است و آن مهارت درونی می باشد. ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSP ) نه تنها به عنوان ارائه دهنده خدمات عمل می کند، بلکه می تواند در افزایش سرمایه شما نیز تاثیر گذار باشد.
    • قابلیت سفارشی سازی در نرم افزار CRM قدرتمند :
      نرم افزار CRM پارس ویتایگر تا حد زیادی قابلیت اور 247 شما، کاهش آموزش مورد نیاز برای کارمندان جدید و مجموعه بصری از ابزارها برای اعضای تیم موجود را فراهم می سازد. با ایجاد روندهایی که برای روش کار شما مناسب می باشد، می توانید توانایی تیم خود را برای استفاده از ابزارها در یک روش مناسب افزایش دهید.
    • تصمیمات داده محور کسب و کار در نرم افزار CRM قدرتمند :
      بعد از این که ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSPP ) به شما کمک می کند تا برای کنترل کسب و کار خود در مورد نوع داده تصمیم گیری نمایید، تصمیمات شما بر اساس اعداد و ارقام واقعی خواهند شد، تنها با یک کلیک می توانید به سرعت و با اعتماد به نفس بیشتری برای کسب و کار خود تصمیم گیری کنید.
    • امنیت سازی داده در یک نرم افزار CRM قدرتمند :
      نرم افزار CRMM پارس ویتایگر اپن سورس و مستقل می باشد، در نتیجه شما می توانید از بین ارائه دهندگان متفاوت با زیر ساخت های مختلف، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. برای محصولات میزبانی ابری (cloud-hosted) مانند CRM، از تفاوت های کلان بین میزبانی در کانادا یا در آمریکا بهره ببرید. در نظر داشته باشید که ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد تا بتوانید نرم افزار را در زمان های مختلف و بر اساس تغییرات عملکرد کسب و کار خود سفارشی سازی کنید.
    • تمرکز بر روی اهداف توسط نرم افزار CRM قدرتمند :
      نرم افزار CRMM پارس ویتایگر با یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها کارهای سخت سیستم شما را انجام می دهد، در نتیجه شما می توانید بر روی کارهایی که دوست دارید انجام دهید، متمرکز شوید.
    • افزایش شهرت:
      با خصوصی سازی اطلاعات مخاطب، تیم شما به سرعت و فوراً به مخاطب دسترسی دارد. هنگامی که تیم شما اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان داشته باشد، می تواند تلاش بیشتری برای برطرف کردن نیاز های آنان داشته باشد، ارتباط موثری با آن ها برقرار کند و هدف نهایی مدیریت ارتباط با مشتری (CRMMM) را برآورده سازد.شما می توانید از طریق ” دموی نرم افزار CRM ” دیگر قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار CRM پارس ویتایگر را مشاهده نمایید.
    ویرایش توسط start11 : Thursday 8 June 2017 در ساعت 07:53 PM
پاسخ با نقل قول پاسخ با نقل قول

  • #2
    سردبير بخش اخبار و تازه هاي كامپيوتر Array Sardabir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Monday 3 October 2005
    نوشته ها
    3,787
    Thanks
    81
    Thanked 50 Times in 45 Posts

    Post بهترین نرم‌افزار CRM تحت وب را چگونه انتخاب کنیم؟

    - مدیران شرکت‌ها از طریق نصب و راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار crm می‌توانند نظارت بهینه‌ای روی خدمات‌دهی به مشتریان خود داشته باشند و کیفیت محصولات و خدمات خود را به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان خود افزایش دهند.



    شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه می‌دهند، برای حضور و بقا در حوزه کسب و کاری خود طبیعتا به مشتریان خود وابسته هستند و نیاز به یک نرم‌افزار crm دارند. مدیران شرکت‌ها از طریق نصب و راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار crm می‌توانند نظارت بهینه‌ای روی خدمات‌دهی به مشتریان خود داشته باشند و کیفیت محصولات و خدمات خود را به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان خود افزایش دهند. مشتریان بر اساس طرز تفکر و سلایقی که دارند، از محصول و یا خدمات برند محبوب خود توقعاتی دارند که در بسیاری از مواقع، این توقعات غیرمنطقی و حاصل جملات تبلیغاتی اغراق‌گونه بازاریاب‌ها می‌باشد. به هر حال اگر شرکت تولید کننده محصول یا سازمان ارائه دهنده خدمات نتواند توقعات مشتری را برآورده سازد، عدم رضایت مشتری را در پی دارد.
    در برهه زمانی که تکنولوژی به صنایع ایران وارد نشده بود، شرکت با فروش محصول و یا خدمات خود به مشتری نمی‌توانست رابطه‌ای با آنها برقرار کند و عملاً ارتباط بین عرضه کننده و متقاضی پایان می‌یافت. اما در سال‌های اخیر با نفوذ تکنولوژی به حوزه کسب و کار، بستری برای راه‌اندازی شیوه مدیریتی مدرن فراهم شد که موجب به وجود آمدن پدیده خدمات پس از فروش به مشتری شد.
    نرم‌افزار CRM چیست ؟
    ابتدا باید بدانید که CRM مخفف Customer Relationship Management است که به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان می‌باشد. هدف از طراحی و عرضه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، تعامل بیشتر سازمان با مشتریان می‌باشد که با ارائه الگوریتم‌های خاص، مدیران سازمان را در ایجاد و حفظ و نگهداری تعامل با مشتری کمک می‌کند و یا به عبارت بهتر روح مشتری‌مداری را در سازمان زنده می‌کند. با استقبال چشمگیر مدیران شرکت‌ها برای راه‌اندازی سیستم مدیریت با مشتریان در سازمان خود، شرکت‌های سازنده نرم‌افزار حسابداری و اتوماسیون اداری توانستند با طراحی الگوریتم‌های بهترین نرم‌افزار CRM برای سیستم‌های یکپارچه، این نرم‌افزار را در شرکت‌ها پیاده سازی کنند.
    شرکت‌های سازنده برنامه CRM شیوه‌های مختلفی را برای ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری طراحی کرده‌اند که هر کدام به نوبه خود کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال برخی شرکت‌ها دست به طراحی نرم‌افزاری کاملاً جزیره‌ای و مستقل زدند و برخی دیگر از شرکت‌ها به طراحی نرم‌افزار CRM یکپارچه و عرضه نسخه‌های مختلف تحت وب روی آوردند. اگر قصد راه‌اندازی نرم‌افزار crm در شرکت خود را دارید و از پس خرید چنین نرم‌افزاری برنمی‌آیید، می‌توانید از طریق اینترنت یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری که برخی شرکت‌ها در دسترس عموم قرار داده‌اند تهیه و استفاده نمایید.

    آیا می‌دانید برای خرید بهترین نرم‌افزار CRM باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟
    طبیعتاً مدیران شرکت‌ها همیشه به دنبال افزایش فروش محصولات و یا ارتقای کیفیت خدمات خود هستند و تعامل با مشتریان خود را بسیار حائز اهمیت می‌دانند. نرم‌افزار CRM با توجه به اینکه مزیت‌های زیادی برای مدیریت بهینه مشتریان سازمان دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مهم برای رونق‌دهی کسب و کار شرکت‌های کوچک و بزرگ باشد. پیگیری‌های مستمر و منظم، بررسی انتقادات و پیشنهادت و بسیاری دیگر از موارد تحت کنترل نرم‌افزار CRM می‌تواند موجب افزایش چشمگیر رضایت مشتریان از خدمات یا محصولات و در نتیجه منجر به فروش بیشتر محصولات شود. پیش از خرید بهترین نرم‌افزار CRM بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید:
    1. 1- تعیین هدف خرید نرم‌افزار CRM

    پیش از اینکه قصد خرید بهترین نرم‌افزار CRM را داشته باشید بهتر است مطمئن شوید که نرم‌افزار ارتباط با مشتریان CRM به درد کسب و کار شما می‌خورد یا خیر. اگر کسب و کار بسیار محدود و کوچکی دارید و مشتریان شما بنا به ماهیت بیزینس شما بسیار محدود هستند، با استفاده از نرم‌افزار اکسل به راحتی می‌توانید امور مربوط به مشتریان خود را ساماندهی کنید و خرید نرم‌افزار CRM می تواند باعث تحمیل هزینه‌های گزاف و اتلاف وقت کارمندان شما باشد. اما اگر تعداد مشتریان زیادی دارید و نیاز به یک سیستم مدیریت ارتباط با آنها دارید، با خرید نرم‌افزار CRM می‌توانید تعامل بهینه‌ای با مشتریان و ارتقای رضایت‌مندی آنها داشته باشید.
    1. 2- سفارش سازی نرم‌افزار CRM در عین سادگی

    یک نرم‌افزار CRM حرفه‌ای در عین سادگی باید قابلیت سفارشی‌سازی فیلدها و ماژول خود را داشته باشد، چرا که در هر کسب و کاری فرآیند خرید منحصر به فردی در سیستم فروش محصولات یا خدمات وجود دارد و نرم‌افزار CRM باید قابلیت انعطاف با کسب و کارهای مختلف را داشته باشد. محیط و رابط کاربری برنامه CRM باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کارمندان فروش به سادگی بتوانند با آن کار کنند و بیشتر وقت خود را به بهبود ارتباط با مشتریان اختصاص دهند.
    1. 3- هزینه نصب و پشتیبانی بهترین نرم‌افزار CRM

    قیمت تمام شده خرید نرم‌افزار CRM فقط محدود به خرید آن نمی‌باشد، بلکه باید هزینه‌هایی مثل پشتیبانی، خرید تجهیزات و هزینه نصب را نیز در نظر بگیرید و قیمت تمام شده را از شرکت سازنده نرم‌افزار بپرسید. معمولا شرکت‌های عرضه کننده نرم‌افزار CRM در قرارداد پشتیبانی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، خدمات زیر را انجام می‌دهند:
    • -پاسخگویی سریع به منظور رفع نیازهای آموزشی و مشکلات فنی
      -ارائه جدیدترین و به‌روزترین نسخه نرم‌افزار CRM
      -ارائه مشاوره‌های کاربردی در مورد نحوه پیاده‌سازی CRM مطابق با روال و عملکرد مشتری
      -پیگیری دوره‌ای در فواصل زمانی هفتگی پس از خرید برنامه CRM و ماهانه، از نحوه عملکرد و پیشرفت کاری


    1. 4- تضمین اطلاعات در نرم‌افزار CRM

    نرم‌افزار CRM تحت وب جدا از اینکه مزیت‌های زیادی دارد، به دلیل گردش اطلاعات آن در بستر اینترنت و امکان لو رفتن اطلاعات مشتریان، می‌تواند دردسرهایی را برای شرکت به دنبال داشته باشد. نرم‌افزار CRM که قصد خرید آن را دارید، می‌بایست از تکنولوژهایی نظیر احراز هویت و تنظیم حق دسترسی برخوردار باشد تا مانعی برای حملات اینترنتی باشد. ناگفته نماند مدیران سازمان نیز از طریق راه‌اندازی آنتی‌ویروس و پیاده‌سازی فایروال و رمزگذاری اطلاعات باید به امنیت شبکه سازمان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.
    1. 5- بررسی سوابق شرکت و تیم طراحی نرم‌افزار ارتباط با مشتریان CRM

    بهتر است پیش از خرید نرم‌افزار CRM تحقیقات جامع و کاملی نسبت به نرم‌افزار ارائه شده توسط شرکت عرضه کننده داشته باشید و از مشتریان آنها درباره کیفیت و کارایی نرم‌افزار ارتباط با مشتریان خریداری شده پرس و جوهای مفصلی انجام دهید. قطعا نرم‌افزار CRM ساخته شده توسط تیم برنامه‌نویسی با تجربه و متخصص، می‌تواند تاثیر زیادی در بازدهی مدیریت ارتباط با مشتریان سازمان شما داشته باشد. لذا تحقیق درباره سوابق شرکت فروشنده نرم‌افزار یکی از نکته‌های بسیار مهم پیش از خرید نرم‌افزار CRM می‌باشد.

    خرید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آرین سیستم
    در سال‌های اخیر مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها نگاه ویژه‌ای به میزان رضایت مشتریان خود پیدا کرده‌اند، چرا که یکی از ملاک‌های موفقیت هر سازمانی تعداد مشتریان رضایتمند آن می‌باشد. امروزه ثروت اصلی سازمان‌ها میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات و یا محصولات آن سازمان می‌باشد و هر سازمانی که بتواند مشتریان بیشتری را جذب برند خود کند بی‌شک یک گام جلوتر از رقبای خود حرکت می‌کند.
    نرم‌افزار CRM آرین سیستم با توجه به ساختار فرآیند محور و یکپارچه بودن در طراحی خود، بهترین انتخاب برای مدیرانی می‌باشد که توجه ویژه‌ای به تعامل هدفمند و بهینه با مشتریان خود دارند. نرم‌افزار CRM آرین سیستم به دلیل یکپارچگی، قابلیت سفارشی‌سازی ماژول‌ها و محیط برنامه، امنیت بالا و ارائه خدمات پشتیبانی، یک گزینه ایده آل برای شرکت‌هایی است که اهمیت خاصی برای مشتری‌مداری قائل هستند.

  • علاقه مندي ها (Bookmarks)

    علاقه مندي ها (Bookmarks)

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •